Verstaanbaarheid bij jonge kinderen

Verstaanbaarheidsproblemen bij jonge kinderen is voor veel leerkrachten herkenbaar. De ernst van de verstaanbaarheidsproblemen kan sterk varieren. Tijdens de eerste bijeenkomst gaan we in op de oorzaken en kenmerken van verstaanbaarheidsproblemen. We vragen cursisten om bij deze bijeenkomst een geanonimiseerd logopedisch verslag van een leerling met verstaanbaarheidsproblemen mee te brengen. Bij de tweede bijeenkomst koppelen we de theorie aan de praktijk.

Extra informatie

Artikelnummer VERST
Soort Klassikaal
Studiebelasting 2 uur
Taal Nederlands
Cursussen Niet gepland
Vergoedingsregeling Op arrangement

Details

Korte beschrijving:
Verstaanbaarheidsproblemen bij jonge kinderen is voor veel leerkrachten herkenbaar. De ernst van de verstaanbaarheidsproblemen kan sterk varieren. Tijdens de eerste bijeenkomst gaan we in op de oorzaken en kenmerken van verstaanbaarheidsproblemen. We vragen cursisten om bij deze bijeenkomst een geanonimiseerd logopedisch verslag van een leerling met verstaanbaarheidsproblemen mee te brengen. Bij de tweede bijeenkomst koppelen we de theorie aan de praktijk. We bekijken de gevolgen van verstaanbaarheidsproblemen, gaan met praktische opdrachten aan de slag en bekijken welke ondersteunende materialen ingezet kunnen worden. Voor de tweede bijeenkomst is een geluidsopname van de leerling prettig om de theorie aan de praktijk te kunnen koppelen.

Meer informatie:
 
Mail naar educatiecentrum@kentalis.nl
Tel: 024-3557437

Inschrijving:
Na de bestelling ontvang je een mail vanuit de leeromgeving met daarin instructies om in te kunnen loggen. Bij een klassikale cursus worden ook de data van bijeenkomsten in de mail vermeld.

Let op! Heb je een Microsoft mail-account (Hotmail, Live, Outlook, ...) controleer dan ook je spam-box.

Helaas, voor deze cursus zijn er (nog) geen bijeenkomsten gepland of het betreft een Op Maat cursus, dus inschrijven is niet mogelijk. Gebruik a.u.b. het contactformulier om uw interesse aan te geven.

Contactformulier